کسب درآمد از اینترنت

یاد بگیر،تلاش کن،وقت بزار و موفق باش.

کسب درآمد از اینترنت

یاد بگیر،تلاش کن،وقت بزار و موفق باش.

اگه دوست داری مشکلات مالی دست از سرت برداره و یه سر و سامونی به خودت و زندگیت بدی با ما همراه شو.
ولی باید بدونی پول درآوردن کار یه شب و یک هفته و یک ماه نیست،باید پشتکار داشته باشی و نا امید نشی برای خودت هدف داشته باشی و برای اون هدفت وقت و سرمایه و دانش خرج کنی.
باید اول از همه یاد بگیری و دانشتو توی زمینه ای که میخوای فعالیت کنی بالا ببری‌.
ما هم اومدیم که کمکت کنیم پس اگه واقعا پایه ای با ما همراه شو.

بیت‌کوین نسبتا یک نوع ارز جدید محسوب می‌شود که تازه در مسیر اصلی قرار گرفته است اما بیشتر مردم نمی‌دانند چرا باید از آن استفاده کنند. چرا باید از بیت‌کوین استفاده کرد؟ در این مطلب ۸ دلیل خوب به شما می‌دهیم تا بدانید چرا بیت‌کوین و ارزهای مجازی ارزش توجه را دارند.

1 – بیت‌کوین سریع است

زمانی که شما مبلغی پول بصورت بین‌المللی انتقال می‌دهید، معمولا مدتی طول می‌کشد تا پول به مقصد برسد چون آنها نمی‌توانند اعتماد کنند که پول واقعا در دسترس است. اما تراکنش‌های بیت‌کوین در هر حال خیلی سریعتر از روش‌های فیزیکی است.

اگر تراکنش‌ها بدون تاییدیه باشد، می‌تواند بصورت لحظه‌ای انجام شود این مورد زمانی اتفاق می‌افتد که فروشنده ریسک پذیرش تراکنشی که هنوز توسط blockchain بیت‌کوین تایید نشده را قبول کند. یا اینکه اگر فروشنده نیاز داشته باشد که تراکنش تایید شد، ممکن است انتقال حدودا 10 دقیقه طول بکشد.

بنابراین در هرحال این انتقال از هرروش دیگر بین بانکی سریعتر است.

2 – کارمزد انتقال بیت‌کوین بسیار کم است

ممکن است بگویید خب من روشی را می‌دانم که با آن می‌شود بصورت لحظه‌ای پول را به هرجای دنیا انتقال داد. خب این خیلی خوب است اما اینرا فراموش کردید که شما باید مقدار زیادی کارمزد و حتی بیشتر برای انتقال فوری پول بپردازید. 
اما کارمزد تراکنش‌های بیت‌کوین بسیار پایین است و در مواقعی حتی بصورت رایگان انجام می‌شود.

3 – هیچ مرجعی نمی‌تواند آنرا از شما بگیرد

به یاد می‌آورید چه در اتفاقی در مارس 2013 در قبرس افتاد؟ بانک مرکزی قصد داشت تا پرداخت‌های بیمه نشده بیش از 100 هزاردلار را برای تجدید سرمایه خود پس بگیرد و اینکار باعث آشفتگی بزرگی در جمعیت محلی شد.
اینگونه موارد هرگز برای بیت‌کوین اتفاق نمی‌افتد چون این ارز هیچ مرکزی ندارد و صاحب آن فقط شما هستید.
هیچ مرکز قوی و معتبری بیتکوین را کنترل نمی‌کند و بنابراین هیچ بانکی نمی‌تواند آنرا از شما بگیرد.
برای افرادی که اعتمادشان را به سیستم بانک‌داری سنتی از دست داده‌اند، بیت‌‌کوین یک مزیت بزرگ است.

چرا باید از بیت کوین استفاده کنیم

4 – بیت‌کوین تورمی نیست

مشکل ارزهای سنتی این است که دولت می‌تواند تا جایی که بخواهد آنرا چاپ و ارائه کند و معمولا هم همینکار را انجام می‌دهند. اگر بر فرض دلار کافی برای پرداخت بدهی‌ها وجود نداشته باشد، آنوقت فدرال رزرو به سادگی می‌تواند پول بیشتری چاپ کند. اگر وضع اقتصاد نابسامان باشد، دولت می‌تواند پول‌های تازه چاپ شده را به اقتصاد تزریق کند. اینکار باعث کاهش ارزش ارز موردنظر می‌شود.

اگر شما بطور ناگهانی، دلار در چرخش را دوبرابر کنید، به این معنی خواهد بود که به ازای هر یک دلار سابق، دو دلار وجود دارد. کسی که قبلا یک شکلات را به قیمت 1 دلار می‌فروخت، مجبور خواهد بود تا قیمت را دوبرابر کند تا بتواند ارزش سابق را بدست آورد، زیرا 1 دلار نصف ارزش قبلی خود را دارد.

به این اتفاق تورم می‌گویند که باعث افزایش قیمت کالاها و محصولات می‌شود. مهار تورم می‌تواند بسیار مشکل شود و قدرت خرید مردم را کاهش دهد. 
بیت‌کوین طوری طراحی شده که حداکثر 21 میلیون از آن وجود داشته باشد. بنابراین پس از اینکه 21 میلیون بیت‌کوین با مشخصات اصلی استخراج شد، تعداد بیت‌کوین‌ها افزایش نخواهد یافت و مشکل تورم نیز نخواهد داشت. در حقیقت، کاهش قیمت‌ها در دنیایی مانند دنیای بیت‌کوین رخ می‌دهد.

 

5 – این پول همانقدر خصوصی است که شما مایلید باشد!

برخی اوقات ما نمی‌خواهیم افراد بدانند ما چه چیزی خریداری کردیم. بیت کوین نسبتا یک ارز محرمانه است اما از طرف دیگر شفاف است و همه می‌دانند تراکنش‌های یک آدرس بیت‌کوین خاص، چقدر بوده است و می‌دانند تراکنش‌ها از کجا آمده و به کجا ارسال شده است.

این در حالی است که برخلاف بانک‌داری سنتی، هیچکس نمی‌داند چه‌کسی صاحب این حساب بیت‌کوین است. مانند این است که یک کیف شفاف از پلاستیک داشته باشید که صاحب آن مشخص نیست. همه می‌توانند داخل آنرا ببینند اما کسی نمی‌داند صاحب کیف چه کسی‌ است.

البته بهتر است این نکته را بگوییم، افرادی که از بیت‌کوین بطور نابخردانه استفاده می‌کنند (مثلا همیشه از یک حساب بیت‌کوین استفاده می‌کنند یا موجودی چندین حساب را به یک حساب منتقل می‌نمایند) این ریسک را می‌کنند که بصورت آنلاین شناسایی شوند.

6 – نیاز نیست به کسی اعتماد کنید

در سیستم بانکی معمولی، شما مجبورید به افرادی اعتماد کنید تا پول شما را اداره کنند. مجبورید به بانک اعتماد کنید، برای مثال ممکن است به یک سیستم پرداخت واسطه نیاز داشته باشید که در اینصورت باید به آن سیستم پرداخت نیز اعتماد کنید. همچنین این شرکت‌ها از شما اطلاعاتی حساس و مهم درخواست می‌کنند.
اما بیت‌کوین به دلیل اینکه هیچ مرکزی ندارد (غیرمتمرکز است) نیازی نیست برای استفاده از آن به کسی اعتماد کنید. زمانی که شما یک تراکنش را ارسال می‌کنید، بصورت دیجیتالی امضا و امن می‌شود.
یک استخراج کننده ناشناس آنرا بازبینی می‌کند و آنوقت است که تراکنش تکمیل شده است.
فروشنده نیاز نیست حتی بداند شما چه کسی هستید، مگر اینکه خودتان تعیین کنید به آنها بگویید.

7 – شما صاحب اصلی آن هستید

هیچ سیستم پرداخت الکترونیکی وجود ندارد که صاحب آن شخص دیگری نباشد. برای مثال پی پال؛ اگر به هردلیلی کمپانی تعیین کند که از حساب‌تان سوءاستفاده کرده‌اید، قدرت آنرا دارد که بدون اطلاع دادن به شما همه موجودی حساب‌تان را مسدود کند. آنگاه شما باید کارهای لازم برای شفاف سازی را انجام دهید تا بتوانید به حساب پی پال و پول خود دسترسی داشته باشید.
با بیت‌کوین، شما صاحب کلید محرمانه و سایر مشخصات هستید که باعث ایجاد یک آدرس بیت‌کوین (حساب) می‌شود. هیچکس نمی‌تواند این مشخصات را از شما بگیرد (مگر اینکه خودتان آنرا گم کنید یا اینکه آنرا در سرویسی نامناسب نگهداری کنید که آنرا از دست بدهند)

8 – شما می‌توانید پول خودتان را ایجاد کنید

بسیاری از دولت‌ها، مقدار نامشخصی از پول‌تان را برای ایجاد پول از شما می‌گیرند. فرایند ایجاد بیت‌کوین، تشویق‌کننده است. علاوه براینکه می‌توانید بیت‌کوین را از سایت‌های مختلف خریداری کنید، همچنین خودتان در صورتی که کامپیوتری با قدرت پردازش بالا دارید، می‌توانید بیت‌کوین استخراج کنید.
بعد از خرید تجهیزات و تنظیم سرور با استفاده از سرمایه اولیه‌تان، برای استخراج بیت‌کوین فقط کافیست سرور را روشن نگه‌دارید و نرم‌افزار را اجرا کنید. چه کسی دوست ندارد کامپیوترش در زمانی که خواب است برایش پول ایجاد کند.

نویسنده: شجاع الدین جهاندیده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی