کسب درآمد از اینترنت

یاد بگیر،تلاش کن،وقت بزار و موفق باش.

کسب درآمد از اینترنت

یاد بگیر،تلاش کن،وقت بزار و موفق باش.

اگه دوست داری مشکلات مالی دست از سرت برداره و یه سر و سامونی به خودت و زندگیت بدی با ما همراه شو.
ولی باید بدونی پول درآوردن کار یه شب و یک هفته و یک ماه نیست،باید پشتکار داشته باشی و نا امید نشی برای خودت هدف داشته باشی و برای اون هدفت وقت و سرمایه و دانش خرج کنی.
باید اول از همه یاد بگیری و دانشتو توی زمینه ای که میخوای فعالیت کنی بالا ببری‌.
ما هم اومدیم که کمکت کنیم پس اگه واقعا پایه ای با ما همراه شو.

بتدا برای کسانی که نمی‌دانند، توضیح می‌دهم که مفهوم faucet چیست. faucet ها سایت‌هایی هستند که به کاربران‌شان اجازه می‌دهند بیت کوین یا سایر ارزها را بصورت مجانی دریافت کنند. پرداخت ارزهای دیجیتال در این سایت‌ها بسیار اندک است و معمولا اکثر آنها نیز پرداختی دارند ولی زمان زیادی طول می‌کشد تا مقدار بیت کوین لازم برای برداشت را جمع آوری کنید.

تعداد faucet ها بسیار زیادی است و شاید صدها نمونه از این سایت‌ها وجود داشته باشد (شاید هم هزاران!) اما معروفترین آنها سایت Freebitcoin است که بیش از ۱۰ میلیون نفر عضو آن هستند.

 کار سایت faucethub چیست؟

سایت faucethub یک میکرو والت است، چنین سایت‌هایی به سایت‌های faucet سرویس می‌دهند تا بتوانند تراکنش‌های زیاد کاربران‌شان را مدیریت کنند و آنها را اتوماتیک به کیف پول کاربران انتقال دهند.

بنابراین faucethub مرکز کسانی است که یک سایت faucet راه اندازی کرده‌اند.

از طرف دیگر، کاربرانی که از سایت‌های بیت‌کوین رایگان استفاده می‌کنند می‌توانند همه درآمدشان را یکجا جمع کنند و سپس به کیف پول بیت کوین خودشان انتقال دهند.

بنابراین faucethub هم کار را برای مدیران faucet ها آسان کرده و هم برای کسانی که از faucet ها درآمد کسب می‌کنند.

 

چطور می‌توانیم از faucet بیت کوین کسب کنیم؟

اما faucethub.io برای کسانی که سایت ندارند نیز راه حل هایی دارد. افراد می‌توانند با عضویت در این سایت، با ورود به بخش Mining به استخراج بیت‌کوین از طریق مرورگرشان بپردازند. استخراج بیت‌کوین از طریق این سایت نیاز به هیچ تخصص یا سرمایه یا هزینه‌ای ندارد و مقدار استخراج نیز اندک است.

مراحل کار

مرحله ۱ – در سایت faucethub.io عضو شوید: لینک عضویت

مرحله ۲ – مطابق شکل زیر روی منوی Mining کلیک کنید

استخراج بیت کوین

 

مرحله ۳ – صفحه‌ای مانند تصویر زیر باز می‌شود که باید روی Start mining کلیک کنید تا کار استخراج شروع شود.

کسب بیت کوین رایگاناستخراج با استفاده قدرت پردازش سیستم شماست، بنابراین هرچقدر قدرت کامپیوترتان بیشتر باشد درآمد بیشتری می‌توانید کسب کنید.

 

مفهوم اصطلاحات

Current Hash Rate : نرخ هش فعلی شما ( در مورد نرخ هش و مقایسه کامپیوترها می‌توانید این سایت را بخوانید : Faragig.ir )

وقتی Threads را به حداکثر مقدار مورد قبول برسانید، این نرخ حداکثر قدرت هش سیستم شما را نشان می‌دهد. اگر کامپیوتر شما ۴ هسته‌ای است بهتر است Threads را روی ۴ نگه دارید.

Total Accepted Hashes : کل هش پذیرفته شده (به معنای پردازش‌های پذیرفته شده از سمت سرور استخراج است)

Pending Satoshi : میزان درآمد در حال انتظار شما به ساتوشی (به مقادیر کم بیت کوین، ساتوشی گفته می‌شود. هر بیت‌کوین برابر با ۱۰۰ میلیون ساتوشی است)

Total EXP Gained : کل امتیاز EXP کسب شده توسط شما. امتیاز EXP یک امتیاز است که خود سایت به افرادی که به مدت طولانی تری استخراج را ادامه می‌دهند اضافه می‌کند. هرکس امتیاز EXP بالاتری داشته باشد، درآمد بیشتری از استخراج بدست می‌آورد.

در بخش Mining Settings

Controls : برای شروع و توقف فرایند استخراج ارز است. کافیست روی start mining کلیک کنید تا استخراج ارز شروع شود

Threads : رشته‌ها، میزان استفاده از منابع CPU کامپیوتر را می‌توانید با کم و زیاد کردن Threads تنظیم کنید. در یک لپ تاپ با CPU چهار هسته‌ای بهتر است Threads روی ۴ قرار گیرد. افزایش بیش از حد این گزینه تاثیری در افزایش درآمد ندارد.

Break Time : برای مشخص کردن میزان استراحت CPU هر از ۳۰ دقیقه است. اگر مثلا ۵ را وارد کنید، هر از ۳۰ دقیقه، ۵ دقیقه CPU شما استراحت داده می‌شود.

 

از کجا میزان درآمد را تشخیص دهیم؟

میزان درآمد حاصل از استخراج در زیر گزینه Pending Satoshi نمایش داده می‌شود. این موجودی پس از تایید استخراج به موجودی حساب کاربری شما اضافه می‌شود.

برای تشخیص میزان کل درآمد از این سایت، به داشبورد حساب کاربری‌تان در faucethub وارد شوید و موجودی ارز موردنظر را در قیمت دلاری آن ضرب کنید. به طور مثال اگر موجودی بیت‌کوین شما ۰٫۰۰۷۷۴۷۲۸ است باید این مقدار را در قیمت فعلی بیت‌کوین ضرب کنید تا معادل دلاری درآمد شما بدست آید.

در حال حاضر که قیمت بیت‌کوین حدودا ۱۵ هزار دلار است، اگر ۰٫۰۰۷۷۴۷۲۸ را در ۱۵۰۰۰ ضرب کنیم به عدد ۱۱۶ دلار می‌رسیم.

 

چگونه درآمد را برداشت کنیم؟

پس از ورود به dashboard حساب کاربری، موجود کل ارزهایی که دارید را می‌توانید ببنید. برای برداشت کافیست روی withdraw balance کلیک کنید.

 در این سایت حداقل باید ۰٫۰۰۰۲ بیت‌کوین در حساب‌تان داشته باشید تا بتوانید برداشت کنید.

به گفته خود سایت، درخواست‌های برداشت ممکن است ۲۴ تا ۴۸ ساعت به طول انجامد.

 

چگونه بیت‌کوین را بفروشیم؟

پس از برداشت بیت‌کوین می‌توانید آنرا نگه دارید یا اینکه از طریق این راهنما بیت کوین را بفروشید: روش خرید و فروش بیت کوین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی