کسب درآمد از اینترنت

یاد بگیر،تلاش کن،وقت بزار و موفق باش.

کسب درآمد از اینترنت

یاد بگیر،تلاش کن،وقت بزار و موفق باش.

اگه دوست داری مشکلات مالی دست از سرت برداره و یه سر و سامونی به خودت و زندگیت بدی با ما همراه شو.
ولی باید بدونی پول درآوردن کار یه شب و یک هفته و یک ماه نیست،باید پشتکار داشته باشی و نا امید نشی برای خودت هدف داشته باشی و برای اون هدفت وقت و سرمایه و دانش خرج کنی.
باید اول از همه یاد بگیری و دانشتو توی زمینه ای که میخوای فعالیت کنی بالا ببری‌.
ما هم اومدیم که کمکت کنیم پس اگه واقعا پایه ای با ما همراه شو.

در سایت بورسینس راهنمایی برای استخراج ارز دیجیتالمنتشر شده که روش استخراج انواع ارزهای دیجیتال روی کامپیوتر و لپ‌تاپ را توضیح می‌دهد. در آن روش، شخص خود باید نرم‌افزار را روی سیستم خود نصب کند و سیستم را روشن نگه داشته و نرم‌افزار را در حالت اجراشده باقی بگذارد تا ارز دیجیتال بدست آورد.

اما در روشی که در این مطلب خدمت شما معرفی می‌کنیم، شما نیازی به نصب نرم‌افزار، روشن نگه داشتن سیستم ندارید و استخراج ارز از طریق یک کد جاوا اسکریپت که در وبلاگ یا سایت‌تان قرار می‌دهید انجام می‌شود.

استخراج ارز با مرورگر

با رواج ارزهای دیجیتال و افزایش قیمت و گستردگی آنها، انواع روش‌های استخراج ارز دیجیتال نیز توسط توسعه‌دهندگان و کدنویسان ابداع شد. یکی از این روش‌ها، استخراج ارز از طریق مرورگر است.

بطور ساده در این روش، شخص یک کد جاوا اسکریپت در سایت و وبلاگ خود قرار می‌دهد، وقتی شخصی آن صفحه از وبلاگ یا سایت که کد جاوا اسکریپت در آن درج شده را باز می‌کند و صفحه را باز نگه می‌دارد، کد جاوا اسکریپت اجرا شده و استخراج ارز با استفاده از CPU بازدیدکننده آن صفحه انجام می‌شود.

استخراج ارز با مرورگر توسط صاحبان سایت‌ها و وبلاگ‌ها به عنوان یک راه جانبی برای کسب درآمد استفاده می‌شود.

قبل از اینکه در مورد اخلاقی و قانونی بودن یا غیراخلاقی و غیرقانونی بودن این روش صحبت کنیم، لازم است چند نکته را روشن نماییم.

بدافزارهای زیادی از طریق همین روش از منابع کاربر، بدون اطلاع کاربر برای استخراج ارز دیجیتال استفاده می‌کنند. این بدافزارها در افزونه‌های مرورگرها، نرم‌افزارهای رایگان و قفل شکسته، نرم‌افزارهای به ظاهر مفید، سایت‌های اسپم و… وجود دارند. کاربرانی که وارد این سایت‌ها می‌شوند و یا این نرم‌افزارها روی سیستم یا لپ‌تاپ خود وصل می‌کنند، در واقع در حال سودرساندن به ایجادکنندگان و توزیع‌کنندگان این بدافزارها هستند و خودشان هیچ درآمدی بدست نمی‌آورند.

گرچه سیستم افرادی که به این بدافزارها آلوده شده معمولا آسیب نمی‌بیند، اما با افزایش مصرف CPU که برای استخراج ارز به کار می‌رود، فرد شاهد داغ شدن بیش از حد دستگاه خود خواهد بود. البته این میزان داغ شدن و مصرف CPU به شدت به کارگیری آن دستگاه بستگی دارد و این مورد نیز قابل کم و زیاد شدن است.

به دلیل اینکه وقتی مصرف CPU به شدت بالا باشد، کاربر از سوءاستفاده از سیستم خود اطلاع می‌یابد، معمولا هکرها و توزیع‌کنندگان این بدافزارها، تنظیماتی روی کدها اعمال می‌کنند تا کارکرد CPU کاربر پایین بماند و کاربر شک نکند که دستگاه او در معرض سوءاستفاده قرار گرفته و امکان سوءاستفاده طولانی‌مدت‌تر از دستگاه کاربر برای هکر فراهم شود.

نظرات گوناگون

استخراج ارز دیجیتال با این روش، انتقادات بسیاری را برانگیخته و افراد زیادی استخراج ارز دیجیتال با مرورگر را راهی برای سوءاستفاده افراد سودجو می‌دانند. به همین دلیل روی برخی از افزونه‌های مسدودکننده تبلیغات (Ad Blockers) تغییراتی اعمال شده تا این کدهای استخراج ارز شناسایی شوند و اجازه اجرای آنها در سایت‌ها داده نشود.

اما از طرف دیگر، به دلیل اینکه این روش یکی از روش‌هایی است که با استفاده از آن، صاحبان وبلاگ‌ها و وبمسترها به درآمد جانبی از سایت‌شان دست می‌یابند و نیازی به درج تبلیغات مزاحم و پاپ‌آپ ندارند، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

اگر حق انتخاب با بازدیدکننده باشد که بتواند با یک کلیک استخراج ارز را متوقف یا شروع کند، دارنده سایت می‌تواند بدون نمایش تبلیغات آزاردهنده (مثلا پاپ‌آپ) بخشی از هزینه‌های خود را پوشش دهد. (به طوری که بازدیدکننده از وجود این کدها آگاه باشد و بتواند استخراج ارز را متوقف یا شروع کند)

می‌توان گفت استخراج ارز از طریق مرورگر، مانند یک ابزار است. اگر به روش درستی استفاده شود (کاربر از آن اطلاع یابد و امکان توقف یا تنظیم آنرا داشته باشد) می‌تواند یک منبع کسب درآمد مناسب برای وبمستران تبدیل شود.

اما اگر به شیوه‌ای نادرست و غیراخلاقی، این کدها در نرم‌افزارها و سایت‌ها جاگذاری شده و بدون اطلاع کاربر، استخراج ارز انجام گیرد یک روش نادرست و غیراخلاقی باشد.

مراحل استخراج ارز با مرورگر

در ادامه مراحل انجام اینکار را بصورت قدم به قدم توضیح می‌دهیم. استفاده درست یا نادرست از این روش برعهده کاربر است.

در سایت crypto-loot عضو شوید: لینک عضویت

 

کریپتو لوت

با کلیک روی دکمه Integrate with your website فرم ثبت نام مانند شکل زیر باز می‌شود.

فرم ثبت نام

پس از عضویت در سایت به داشبورد هدایت خواهید شد که آمار درآمدها و هش ارائه شده را نمایش می‌دهد.

برای شروع کسب درآمد، ابتدا باید یک سایت را به سیستم اضافه کنید.

برای اینکار در منوی کنار، روی گزینه Manage Sites کلیک نمایید.

مدیریت سایتها

 

سپس روی لینک Click here to Add a Website کلیک کنید و با وارد کردن یک نام دلخواه، سایت خودتان را اضافه نمایید.

نام دلخواه می‌تواند هرچیزی باشد و صرفا برای شما نمایش داده می‌شود.

افزودن سایت

بعد از اینکه سایت اضافه شد، حالا باید کدهای جاوا اسکریپت را در سایت یا وبلاگ‌تان قرار دهید.

نکته اینجاست که این سایت هیچ نیازی به تایید ندارد و همه وبلاگ ها و سایت‌ها با هر بازدید و نوع و زبانی می‌توانند شروع به کار کنند.

برای برداشتن کدهای جاوا اسکریپت روی منوی Documentation کلیک کنید. با اینکار، صفحه‌ای طولانی شامل کدها و توضیحات مربوطه بازخواهد شد.

کدهای جاوا

 

درج کدها در سایت‌تان نیاز به آشنایی کافی با کدهای HTML و Java Script دارد.

امکان انجام تغییرات گسترده و زیادی در کدها فراهم شده است.

اما ساده‌ترین کدی که می‌توانید بردارید و در سایت قرار دهید، در بخش Synopsis است. (کادر قرمز شکل زیر)

کد استخراج ارز دیجیتال

 

نکته‌ای که باید توجه کنید این است که کد فوق را باید در بالای تگ <body/> قرار دهید.

امکان قرار گیری کد در زیر تگ <head> نیز وجود دارد.

فراموش نکنید که در کدی که برمی‌دارید، قبل از آنکه کد را در سایت یا وبلاگ‌تان قرار دهید، به جای عبارتYOUR_SITE_PUBLIC_KEY کد مخصوص آن سایت که در بخش Manage Sites اضافه کردید را قرار دهید. (شکل زیر)

کد استخراج ارز

دقت کنید که Public Site Key را با Private Site Key اشتباه نگیرید.

به Private Site Key شما کسی دسترسی یابد.

پس از اینکه کد جاوا را تغییر داده و آنرا در سایت‌تان گذاشتید، کافیست Cache مرورگر را خالی کنید و صفحه سایت‌تان را باز نمایید.

سپس به داشبوردتان در سایت crypto-loot برگردید و مشاهده خواهید کرد که مقدار هش بر ثانیه تغییر کرده است که نشانه شروع استخراج ارز است.

هش بر ثانیه

هرچقدر میزان هش بر ثانیه بیشتر باشد، درآمد بیشتری نیز می‌توانید انتظار داشته باشید.

 

میزان درآمد از استخراج ارز با مرورگر

میزان درآمد از این روش به ازای ۱ میلیون هش ارائه شده محاسبه می‌شود.

این رقم درآمد را می‌توانید پس از ورود به داشبورد، در بخش current payout مشاهده کنید (شکل زیر)

پرداختی مونرو

 

همانطور که ملاحظه می‌کنید، پرداختی نمایش داده شده در عکس به ازای هر ۱M هش (۱ میلیون هش) برابر ۰٫۰۰۰۰۶۷۴۷ مونرو (ارز XMR) است. این رقم متناسب با میزان سختی استخراج مونرو کم و زیاد می‌شود ( در بلندمدت معمولا کمتر می‌شود).

اگر قیمت مونرو ۲۵۰ دلار باشد، با ضرب این ۰٫۰۰۰۰۶۷۴۷ در ۲۵۰ دلار، به عدد ۰٫۰۱۶۸۶۷۵ دلار می‌رسیم که عدد زیادی نیست.

نکات مهم

در ادامه قبل از هر کاری نکات زیر را در نظر بگیرید.

  • کسب درآمد از این روش نیاز به داشتن بازدیدکنندگانی وفادار است که مدتی طولانی در سایت باقی بمانند (مانند سایت‌های نمایش فیلم، بازی آنلاین و سایت‌هایی که بازدیدکنندگان زمان زیادی را سپری می‌کنند)
  • هشدار آنتی ویروس‌ها و مسدودکنندگان تبلیغات در هنگام استفاده از این کدها می‌تواند بازدیدکنندگان سایت را فراری دهد.
  • درآمد از این روش به ارز مونرو پرداخت می‌شود و حداقل برداشت ۰٫۵ مونرو است، بنابراین باید بتوانید هش بسیار بالایی ارائه دهید تا به حداقل برداشت برسید.
  • مونرو را می‌توانید از طریق صرافی بایننس به بیت‌کوین تبدیل کنید و سپس بیت‌کوین را به ریال بفروشید ( یا اینکه اگر مونرو خریدار داشت، آنرا مستقیما به ریال بفروشید)
  • در نهایت تاکید می‌کنیم که این سایت معرفی شده، مانند یک ابزار است. هرکسی می‌تواند از آن استفاده خوب یا بد کند. مسئولیت کامل استفاده از این روش برعهده خودتان است.

نظرات خودتان را درباره این روش استخراج ارز و کسب درآمد در بخش نظرات بنویسید.

::تیم فری بیت به هیچ وجه موافق استفاده از این گونه روش ها برای درآمدزایی نیست و این مطلب صرفا جهت آشنایی درج شده است.و استفاده یا عدم استفاده از آن صرفا به نوع دیدگاه شما بستگی دارد.

ولی توصیه ما صداقت در زندگی است::

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی