کسب درآمد از اینترنت

یاد بگیر،تلاش کن،وقت بزار و موفق باش.

کسب درآمد از اینترنت

یاد بگیر،تلاش کن،وقت بزار و موفق باش.

اگه دوست داری مشکلات مالی دست از سرت برداره و یه سر و سامونی به خودت و زندگیت بدی با ما همراه شو.
ولی باید بدونی پول درآوردن کار یه شب و یک هفته و یک ماه نیست،باید پشتکار داشته باشی و نا امید نشی برای خودت هدف داشته باشی و برای اون هدفت وقت و سرمایه و دانش خرج کنی.
باید اول از همه یاد بگیری و دانشتو توی زمینه ای که میخوای فعالیت کنی بالا ببری‌.
ما هم اومدیم که کمکت کنیم پس اگه واقعا پایه ای با ما همراه شو.

 سایت‌های کوتاه کننده لینک یکی از راه‎های کسب درآمد حتی برای کسانیست که صاحب سایت یا وبلاگ نیستند چون می‌توان لینک‌های کوتاه شده را در شبکه‌های اجتماعی، فروم‌ها و سایر سایت‌های کاربر محور منتشر نمود.

شکل کلی کسب درآمد در اینگونه سایت‌ها به این صورت است که با کوتاه کردن یک لینک (هر لینکی) یک لینک کوتاه‌شده توسط سایت کسب درآمد به شما ارائه می‌شود که می‌‌توانید آنرا مطابق قوانین سایت به اشتراک بگذارید.

وقتی شخصی روی آن لینک کلیک کند، به یک صفحه تبلیغاتی وارد می‌شود و پس از چندثانیه می‌تواند با کلیک روی SKIP THIS AD به لینک اصلی هدایت شود.

چرا از روش کوتاه کردن لینک برای کسب درآمد استفاده کنیم؟

پاسخ ساده است.یکی از مهم‌ترین مزایای کسب درآمد آنلاین امکان استفاده از اهرم برای پولسازی است و شما دقیقا با کسب درآمد از کوتاه کردن لینک شما چنین کاری انجام می‌دهید و از اهرم برای پولسازی استفاده می‌کنید. اما چطور؟

شما یکبار لینکی را کوتاه می‌کنید و در سایت‌ها و وبلاگ‌ها وشبکه‌های اجتماعی مختلف پست می‌کنید. روی آن لینک ممکن است ده‌ها، صدها و شاید هزاران نفر کلیک کنند. این شما نبوده‌اید که کل زحمت کلیک کردن را کشیده‌اید (مانند سایت‌های PTC یا سایت‌های سورفینگ) بلکه درآمد شما از طریق تعداد زیادی از افراد کسب شده است.

همچنین شما می‌توانید بی‌نهایت لینک کوتاه کنید و آنرا در معرض دید و کلیک شدن توسط صدها و هزاران نفر قرار دهید!

شما فقط یکبار انرژی و زمان صرف می‌کنید و لینک‌هایی پرطرفدار را در سایت‌ها و وبلاگ‌ها به اشتراک می‌گذارید. بعد از آن، این سایر افراد هستند که با کلیک روی لینک‌های پرطرفدار شما، برایتان درآمد ایجاد می‌کنند.

حالا قصد دارم یکی از سایت‌های محبوب کسب درآمد از کوتاه کردن لینک را به شما معرفی کنم.

لینک ورود به سایت shortest

سایت Shorte.st به ازای هر ۱۰۰۰ کاربری که روی لینک کوتاه شده کلیک نمایند، مبلغ مشخصی را به عنوان درآمد به حساب کاربری شما اضافه می‌کند. نرخ ۱۰۰۰ کلیک روی لینک برای آی پی کشورهای مختلف، متفاوت است. برفرض مثال در حاضر برای آمریکا به ازای هر ۱۰۰۰ کلیک بطور متوسط حدود ۱۴ دلار پرداخت می‌کند!
در حال حاضر برای کشور ایران، مبلغ پرداختی برای ۱۰۰۰ کلیک بطور متوسط کمی بیشتر از ۱ دلار می‌باشد اما برای کشورهایی مانند آمریکا، نرخ هر ۱۰۰۰ کلیک به بیش از ۱۴ دلار نیز میرسد.
نرخ پرداخت‌ها به ازای هر کلیک در صفحه Payout rates که لینک آن در فوتر سایت وجود دارد قابل مشاهده است.

برای عضویت در سایت shortest اینجا کلیک کنید

روش کوتاه کردن لینک و کسب درآمد

پس از عضویت و کلیک روی لینک فعالسازی در ایمیل‌تان، با ورود به حساب کاربری‌تان یک فیلد بزرگ در بالای صفحات سایت مشاهده می‌کنید که کافیست لینک دلخواه‌تان را در آنجا Paste کنید و سپس روی دکمه SHORTEN کلیک نمایید.
بعد از اینکار، لینک کوتاه شده به شما داده می‌شود که می‌توانید آنرا کپی کنید و در هرجایی که خواستید قرار دهید.

روش کوتاه کردن لینک

نمونه یک لینک کوتاه http://festyy.com/wLrPMo

در ادامه مطلب، توضیح میدهیم که لینکها را کجا منتشر کنید تا درآمد بیشتری بدست آورید.

روش دریافت درآمد

این سایت به وب‌مانی و پی‌پال پرداخت دارد که حداقل برداشت آن ۵ دلار است و دهم هر ماه میلادی به صورت اتوماتیک به حساب وب‌مانی یا پی‌پال شما واریز می‌شود. اگر از وب مانی استفاده می‌کنید ممکن است تا ۱۰ روز در واریز درآمد تاخیر وجود داشته باشد.

استفاده از وب مانی برای ایرانیان آزاد است. اگر حساب وب‌مانی ندارید به رایگان می‌توانید آنرا ایجاد کنید


دلار وب مانی حتی گاهی اوقات بالاتر از قیمت دلار فیزیکی (اسکناس) توسط اکسچنجرهای آنلاین خریداری می‌شود. برای فروش دلاری که از سایت بدست آورده اید کافیست عبارت «خرید و فروش دلار وب مانی» را در گوگل سرچ کنید.

منوهای سایت Shortest

از منوی Tools می‌توانید به سایر ابزارهای سایت دسترسی داشته باشید.

توضیح لینک‌های منوی Tools

گزینه Quick Link و Developers API برای کاربرانی با سطح دانش بیشتر است.
اما گزینه Mass Shrinker این امکان را به شما می‌دهد که تا ۲۰ لینک را بطور همزمان کوتاه کنید و در وقت صرفه جویی نمایید
گزینه Social Share Widget دکمه اشتراک گذاری مطالب است که می‌توانید کد آن را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید تا هربار شخصی مطالب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت، لینک کوتاه شده سایت شما در آن شبکه‌ها ارسال شود و هرکس روی آن لینک کلیک کرد، برای شما درآمد حاصل گردد.

در لینک WordPress Plugin می‌توانید افزونه وردپرس را دریافت کنید. با نصب این افزونه روی سایت وردپرسی، امکان کوتاه کردن کل لینک‌های سایت با قابلیت تنظیمات وجود دارد.
در بخش Earn on Blogspot Comments اسکریپتی قابل دریافت است که کلیه لینک‌های درون نظرات وبلاگ شما در Blogspot را کوتاه می‌کند.

منوی Referral Program

این بخش برای دریافت لینک و بنرهای زیرمجموعه‌گیری است که با معرفی افراد به سایت، ۲۰ درصد از درآمد آنها را بدست می‌آورید.

منوی Withdraw

با کلیک روی این منو، شما درآمدهایی که کسب کرده‌اید و واریزی‌هایی که به حساب شما انجام شده را مشاهده می‌کنید.

منوی Statistics

این بخش برای مشاهده آمارهای درآمد و کلیک روی لینک‌های شماست که امکان مشاهده آمار را براساس درآمد زیرمجموعه، درآمد شخصی و براساس ماه و هفته به شما می‌دهد.

چرا باید از سایت shortest برای کوتاه کردن لینک و کسب درآمد استفاده کنیم؟

مهمترین دلایلی که سایت Shortest نسبت به سایت‌های مشابه برتر است؛ اینها هستند

۱ – پرداخت به وب‌مانی با حداقل برداشت ۵ دلار
۲ – احتمال پایدار بودن سیستم به مدت طولانی (برخلاف برخی سیستم‌های ایرانی و خارجی)
۳ – نرخ پرداخت متوسط به بالا و امکان کسب درآمد از بازدیدهای بین‌المللی
۴ – امکانات خوب سایت (افزونه وردپرس، امکان ویرایش لینک کوتاه شده، امکان مشاهده آمار حرفه‌ای و…)
۵ – قابلیت کسب درآمد از کلیک‌هایی غیر از کلیک‌هایی با آی‌پی ایران
۶ – مهم‌تر از همه اینکه برای کسب درآمد بالا نیازی به زیرمجموعه‌گیری ندارید (برخلاف سایت‌های کلیکی و سورفینگ)
۷- مزیت مهم کسب درآمد از کوتاه کردن لینک این است که وقتی کاربر روی لینک کلیک کرد و صفحه تبلیغات ( که حدود ۵ ثانیه نمایش داده می‌شود) باز شد، درآمد شما بدست آمده و دیگر نیازی نیست کاربر روی دکمه Skip Ad (رد کردن تبلیغ) کلیک کند تا درآمد شما نهایی شود.

استراتژی کسب درآمد بالا از طریق سایت shortest

در ابتدا تشکر می‌کنم که در سایت Shortest عضو شده‌اید، سایت ذکرشده یکی از بهترین سایت‌های کسب درآمد از کوتاه کردن لینک است بیش از ۹۰۰ هزارنفر در دنیا از آن درآمد کسب می‌کنند و مطمئن باشید شما هم با فعالیت و گذاشتن انرژی در این سایت و داشتن پشتکار، درآمدی مناسب بدست خواهید آورد.

چه لینک‌هایی بیشتر کلیک می‌شوند؟

حتما توجه کرده‌اید که روزانه افراد زیادی برای سرگرمی و تفریح به اینترنت متصل می‌شود و افراد زیادی نیز برای دانلود انواع فایل وارد سایت‌ها می‌شوند. بهترین مکان برای اشتراک‌گذاری لینک‌های کوتاه، بین افرادی است که به دنبال دانلود فایل‌ موردنظرشان می‌گردند. 
هر فایلی که فکرش را بکنید از جمله آهنگ، فیلم، Ebook، فایل آموزشی، مقاله، زیرنویس فیلم، نرم‌افزار، اپلیکیشن موبایل و… در اینترنت پرطرفدار است.
کاری که شما باید انجام دهید این است که چندین سایت یا وبلاگ دانلود راه‌اندازی کنید و با کوتاه‌کردن لینک‌های دانلود، آنها را در پست‌های سایت یا وبلاگ‌تان قرار دهید. چون کاربران برای دانلود فایل‌ها مجبور هستند روی لینک دانلود کلیک کنند، از هرکلیک آنها در سایت یا وبلاگ‌تان درآمد خواهید داشت.

درآمد تخمینی در بدبینانه‌ترین حالت

بیاید با یک حساب سرانگشتی میزان درآمد را تخمین بزنیم. در حال حاضر پرداختی این سایت به ازای هر ۱۰۰۰ کلیک، برای آی‌پی ایرانی حدود ۱ دلار است.
اگر شما ۱۰۰ لینک داشته باشید که روی هرکدام از این ۱۰۰ لینک روزانه فقط ۲۰ کلیک معتبر انجام شود، روزانه ۲۰۰۰ کلیک و در طول ماه ۶۰۰۰۰ کلیک خواهید داشت و ماهانه ۶۰ دلار درآمد کسب خواهید کرد که با نرخ دلار فعلی، چیزی حدود ۸۰۰هزارتومان خواهد بود.

دقت کنید که این آمار را بسیار بدبینانه و فقط برای ۱۰۰ لینک و آنهم برای آی پی ایرانی محاسبه کردیم و قطعا اگر لینک‌های دانلود شما پرطرفدار باشد، روزانه خیلی بیشتر از ۲۰ کلیک روی لینک‌ها انجام می‌شود.
همینطور شما می‌توانید خیلی بیشتر از ۱۰۰ لینک دانلود داشته باشید و تعداد بیشتری سایت یا وبلاگ برای لیست کردن فایل‌های دانلودی‌تان راه‌اندازی کنید.

چگونگی راه اندازی سایت دانلود

شما نیازی نیست در برنامه نویسی و طراحی و کدنویسی مهارت داشته باشید تا بتوانید یک سایت دانلود راه اندازی کنید، با سیستمهای مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا و…میتوان سایتهای شکیل و با امکانات مناسب راه اندازی کرد.

پیشنهاد من به شما استفاده از وردپرس میباشد چون نصب ان ساده و سریع بوده و دارای امکانات خوبیست. قالبها و افزونه های وردپرس را در تنوع بسیار میتوان به رایگان در سایتها دانلود کرد.

آپلود فایلها

قطعا برای راه اندازی سایت، غیر از هاستی که برای خود سایت نیاز دارید، فضایی نیز موردنیاز است تا فایلهای سنگین تر دانلودی را در آن آپلود کنید. برای شروع کار نیازی به تهیه هاست دانلود مجزا نیست، میتوانید از سایتهای رایگانی که فضا برای آپلود فایل ارائه میدهند استفاده کنید.
بهترین سایت‌های ایرانی برای آپلود فایل، سایت picofile.com و persiangig.com هستند. در پرشین‌گیگ فقط با ماهی ۵ هزارتومان می‌توانید ۴۰ گیگابایت فایل‌ را بدون اینکه توسط سایت حذف شوند نگهداری کنید، البته پلن رایگان نیز در پرشین گیگ وجود دارد.

توجه: از آپلود فایل در سایت‌های جدید و بی اعتبار و سایت‌هایی که موقتا فایل‌ها را نگهداری می‌کنند خودداری کنید.

اگر سرعت اینترنت شما کم است و دانلود و آپلود فایل‌ها برایتان هزینه‌‌بر و زمانبر است، می‌توانید لینک دانلود فایل‌ها یا لینک صفحه دانلود را از سایت‌های دیگر بردارید و آنها را کوتاه کنید و در وبلاگ یا سایت‌تان قرار دهید.
مطمئن باشید بسیاری از آن سایت‌ها خوشحال خواهند شد که شما لینک‌شان را تبلیغ کنید.

کسب درآمد با کوتاه کردن لینک

و بازهم کسب درآمد بیشتر

در کنار هرفعالیتی که در اینترنت و فضای مجازی انجام می‌دهید فرصتی برای استفاده از سایت shortest و کسب درآمد وجود دارد.
۱ – اگر از افرادی هستید که در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌نما، فیس‌بوک، گوگل‌پلاس و… بسیار فعالید می‌توانید با کوتاه کردن لینک‌ها و ارسال آنها به عنوان منبع مطالب (یا لینک مشاهده مطلب کامل) در زیر پست‌ها، از دنبال‌کننده‌هایتان درآمد کسب کنید.
۲ – اگر در انجمن‌ها فعال هستید لینکی که قصد دارید در امضایتان قرار دهید را کوتاه کنید.
۳ – وقتی در سایتی کامنت می‌گذارید، لینک کوتاه شده را به نحوی که مانند تبلیغ کردن و اسپم به نظر نرسد، در نظرات‌تان قرار دهید.
۴ – در امضای ایمیل‌تان لینکی کوتاه شده را قرار دهید.
۵ – فایل‌هایی کمیاب پیدا کنید که همه به دنبال آن هستند و لینک دانلود فایل را کوتاه کردن و به همراه توضیحات، لینک کوتاه شده را در وبلاگ‌تان قرار دهید.
۶ – یک فایل آموزشی بسازید و برای دانلود رایگان در سایت‌ها منتشر کنید (مانند ketabesabz.com و…) و در فایل‌تان از لینک‌های کوتاه برای لینک دادن به مراجع استفاده کنید.
۷ – یک فیلم آموزشی پرطرفدار بسازید و در aparat.com و namasha.com آپلود کنید و در زیر ویدئو، لینک کوتاه شده سایت یا منبع فیلم را قرار دهید (یا هر لینک کوتاه شده دیگری که مرتبط با ویدئو موردنظر است)
۸ – در Instagram و Telegram از لینک‌های کوتاه شده استفاده کنید. درآمدسازان: بخش Bio اینستاگرام می‌تواند جای خوبی باشد.
اخلاقیات را زیر پا نگذارید و قوانین را هم رعایت کنید.

مهمترین قوانین سایت Shortest

– قراردادن لینک کوتاه شده در هرنوع سیستم تبادل ترافیک، PTC، بازدید خودکار و موارد مشابه ممنوع است.

– پیشنهاد هرگونه هدیه مانند امتیاز، پول به بازدیدکننده برای کلیک کردن روی لینک ممنوع است.

– خواستن از افراد صرفا برای کلیک روی لینک ممنوع است. (استفاده از جملاتی مانند؛ برای حمایت از ما روی این لینک کلیک کنید و موارد مشابه)

– استفاده از اسکریپت‌های انتقال خودکار (Auto redirect) ممنوع است.

– ارسال لینک‌های کوتاه شده بصورت اسپم به وبلاگ‌ها، انجمن‌ها، چت‌روم‌ها و… ممنوع است.

– مشارکت در گروه‌هایی که روی لینک‌ها و تبلیغات همدیگر کلیک می‌کنند ممنوع است.

– بازکردن لینک کوتاه شده در پاپ‌آپ، پاپ‌آندر و آی‌فریم ممنوع است.

– ریدایرکت شدن لینک کوتاه شده با جاوا اسکریپت و meta-refresh به سایتی دیگر ممنوع است. (ریدایرکت HTTP مشکلی ندارد)

– کلیک روی لینک کوتاه شده توسط خود شخص ممنوع است.

– کوتاه کردن لینک سایت‌های هرزه نگاری و هرگونه سایتی که مرتبط با محتوای مستهجن است ممنوع است.

– قراردادن لینک کوتاه شده در سایتی که قوانین کپی رایت بین‌المللی را رعایت نمی‌کند ممنوع است.

– تنها کلیک‌هایی موردقبول است که شخص با موس روی آن لینک‌ها کلیک کرده باشد. (نه نرم‌افزار، نه هرچیز دیگری)

– با کلیک روی لینک کوتاه شده، هیچ پنجره دیگری غیر از صفحه‌ لینک کوتاه شده نباید باز شود. (بازشدن پاپ‌آپ، یا تب جدید یا هرپنجره به هر صورتی ممنوع است)

– تنها کلیک‌هایی توسط سیستم Shortest شناسایی و پرداخت می‌شود که بازدیدکننده لینک، کوکی‌های مرورگر خود را فعال کرده باشد.

– در صورتی که تخلفی از سوی کاربر مشاهده شود، اکانت وی مسدود و حق دسترسی به درآمد کسب شده را نخواهد داشت.

قدر زحماتی که برای تبلیغ لینک‌ها کشیده‌اید را بدانید و قوانین فوق را رعایت کنید. با زیر پا گذاشتن قوانین، موجودی پنل و زحماتی که کشیده‌اید را نابود خواهید کرد! بنابراین هیچ بهانه‌ای بدست سیستم ندهید تا اکانت شما مسدود نشود.

برای عضویت در سایت shortest و شروع اینجا کلیک کنید

اگر سوالی در مورد کسب درآمد از کوتاه کردن لینک دارید در بخش دیدگاه این صفحه ارسال کنید.

نظرات (۱)

چرا از سایت های ایرانی مثل اوپیزو استفاده نمی کنین؟

معرفی کوتاه کننده لینک با قابلیت کسب درآمد

-

کسب درآمد از لینک کوتاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی