کسب درآمد از اینترنت

یاد بگیر،تلاش کن،وقت بزار و موفق باش.

کسب درآمد از اینترنت

یاد بگیر،تلاش کن،وقت بزار و موفق باش.

اگه دوست داری مشکلات مالی دست از سرت برداره و یه سر و سامونی به خودت و زندگیت بدی با ما همراه شو.
ولی باید بدونی پول درآوردن کار یه شب و یک هفته و یک ماه نیست،باید پشتکار داشته باشی و نا امید نشی برای خودت هدف داشته باشی و برای اون هدفت وقت و سرمایه و دانش خرج کنی.
باید اول از همه یاد بگیری و دانشتو توی زمینه ای که میخوای فعالیت کنی بالا ببری‌.
ما هم اومدیم که کمکت کنیم پس اگه واقعا پایه ای با ما همراه شو.

۱۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

با افزایش اهمیت روزافزون بیت کوین و فناوری پول‌های رمزنگاری شده، بر آن شدیم در پرونده‌ای ویژه به بررسی اینتکنولوژی بپردازیم.

پول مزنگاری شده یا پول اینترنتی نام‌هایی هستند که در سال‌های اخیر بسیار از آن شنیده‌ایم. بیت کوین واحد پولی است که با وعده‌ی رهایی از سیستم‌های دست و پاگیر و بعضا بحران ساز متمرکز مالی متولد شده است. با توجه به ارائه‌ی تعرایفی گنگ و سخت، تصمیم گرفتیم تا با تهیه‌ی مجموعه‌ی مقالاتی نگاهی به بیت کوین و آنچه که در پس پرده‌ی این نام نهفته، داشته باشیم.

سایت‌های زیادی ادعا می‌کنند که می‌توانند بیت‌کوین را با قیمت مناسب به شما عرضه کنند. اما متاسفانه با توجه به افزایش کلاهبرداری در فضای مجازی، باید گفت در بیشتر این سایت‌ها یا خطر از دست دادن پول وجود دارد یا اینکه بیت‌کوین را با قیمتی بیش از حد معمول به فروش می‌رسانند و یا اینکه وقتی می‌خواهید بیت‌کوین را بفروشید، مبلغ پیشنهادی را پایین‌تر از بازار قرار می‌دهند.

امروز در این مطلب قصد دارم آموزش کامل خرید و فروش بیت‌کوین از سایت LocalBitcoins را خدمت شما ارائه دهم.

با توجه به اینکه افراد زیادی برای افزایش درآمدشان از من راهنمایی خواسته‌اند، متوجه شدم مهم‌ترین عوامل و اشتباهاتی که باعث شکست بیشتر افراد می‌شود و جلوی پیشرفت آنها را میگیرد این‌ها هستند:

 

چه کسی هست که دوست نداشته باشد پول بیشتری بدست آورد؟ چه از طریق شغل پاره‌وقت و چه انجام پروژه‌ها بصورت فریلنسری، اضافه شدن پول به حساب بانکی شما همیشه دلپذیر است. اما متاسفانه همه افراد نمی‌توانند شغل دومی داشته باشند یا روی شغل اول‌شان اضافه‌کاری دریافت کنند. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید یا اینکه دوست دارید در منزل‌تان درآمد کسب کنید، تسلیم نشوید. به جای اینکار، از جایی که بیشترین زمان خود را آنجا تلف می‌کنید بهره بگیرید: اینترنت.

راه‌های بسیار زیادی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد، برخی بدون سرمایه هستند و برخی نیاز به سرمایه دارند (کوچک یا بزرگ) 
برخی روش‌های کسب درآمد، مرتبط با سایت‌های خارجی است و برخی دیگر با سایت‌های ایرانی سروکار دارید. در ادامه این مطلب بطور مفصل به ۴۰ روش کسب درآمد اینترنتی می‌پردازیم.

 سایت‌های کوتاه کننده لینک یکی از راه‎های کسب درآمد حتی برای کسانیست که صاحب سایت یا وبلاگ نیستند چون می‌توان لینک‌های کوتاه شده را در شبکه‌های اجتماعی، فروم‌ها و سایر سایت‌های کاربر محور منتشر نمود.

شکل کلی کسب درآمد در اینگونه سایت‌ها به این صورت است که با کوتاه کردن یک لینک (هر لینکی) یک لینک کوتاه‌شده توسط سایت کسب درآمد به شما ارائه می‌شود که می‌‌توانید آنرا مطابق قوانین سایت به اشتراک بگذارید.

شاید شما نوسانگیر هستید و منتظرید تا قیمت بیت‌کوین بالا رفته و آنرا بفروشید، اما برخی دیگر به فکر نگهداری بیت‌کوین نیستند. مگر نه اینکه داشتن ارز برای خرج کردن آن است؟ در این مطلب به این می‌پردازیم که وقتی بیت‌کوین را خرج می‌کنیم یا برای کسی می‌فرستیم، تراکنش چگونه اتفاق می‌افتد؟

تراکنش‌های بیت‌کوین از طریق کیف‌ پول بیت‌کوین به کیف‌ پولی دیگر انتقال داده می‌شوند و برای امنیت، به صورت دیجیتالی امضا می‌شوند. همه افراد در شبکه بیت‌کوین از این تراکنش مطلع می‌گردند و تاریخچه تراکنش می‌تواند تا منبع و جایی که بیت‌کوین تولید شده ردیابی شود.

در سایت بورسینس راهنمایی برای استخراج ارز دیجیتالمنتشر شده که روش استخراج انواع ارزهای دیجیتال روی کامپیوتر و لپ‌تاپ را توضیح می‌دهد. در آن روش، شخص خود باید نرم‌افزار را روی سیستم خود نصب کند و سیستم را روشن نگه داشته و نرم‌افزار را در حالت اجراشده باقی بگذارد تا ارز دیجیتال بدست آورد.

اما در روشی که در این مطلب خدمت شما معرفی می‌کنیم، شما نیازی به نصب نرم‌افزار، روشن نگه داشتن سیستم ندارید و استخراج ارز از طریق یک کد جاوا اسکریپت که در وبلاگ یا سایت‌تان قرار می‌دهید انجام می‌شود.

در این مقاله قصد داریم شما را با روش دریافت بیت کوین بیشتر در سایت freebitcoin آشنا کنیم ، پس با ما همراه باشید.

قبلا توضیح دادیم که سایت freebitcoin هر ساعت میتوانید مقداری بیت کوین رایگان بدست آورید.  اما اگر بخواهیم به روال عادی و مثل همیشه هر یک ساعت مقدار کمی بیت کوین به حسابمان در سایت ذکر شده اضافه کنیم رشد حساب خیلی کند خواهد بود، در ادامه روشی را مطرح می‌کنم که می‌توان با استفاده از آن میزان برداشت بیت‌کوین از هردفعه درخواست را تا ۱۰ برابر افزایش داد!

بتدا برای کسانی که نمی‌دانند، توضیح می‌دهم که مفهوم faucet چیست. faucet ها سایت‌هایی هستند که به کاربران‌شان اجازه می‌دهند بیت کوین یا سایر ارزها را بصورت مجانی دریافت کنند. پرداخت ارزهای دیجیتال در این سایت‌ها بسیار اندک است و معمولا اکثر آنها نیز پرداختی دارند ولی زمان زیادی طول می‌کشد تا مقدار بیت کوین لازم برای برداشت را جمع آوری کنید.

تعداد faucet ها بسیار زیادی است و شاید صدها نمونه از این سایت‌ها وجود داشته باشد (شاید هم هزاران!) اما معروفترین آنها سایت Freebitcoin است که بیش از ۱۰ میلیون نفر عضو آن هستند.

 کار سایت faucethub چیست؟

سایت faucethub یک میکرو والت است، چنین سایت‌هایی به سایت‌های faucet سرویس می‌دهند تا بتوانند تراکنش‌های زیاد کاربران‌شان را مدیریت کنند و آنها را اتوماتیک به کیف پول کاربران انتقال دهند.

مفاهیم و اصطلاحاتی همچون کریپتو کارنسی، ارزهای دیجیتال و ارزهای رمزنگاری شده در میان برخی افراد شناخته شده و حداقل آنها می‌دانند که همه این نوع ارزها بصورت دیجیتال هستند و شکل فیزیکی ندارند.

با این حال، افراد زیاد دیگری هستند که در مورد این ارزها هیچ اطلاعاتی ندارند. در این مطلب قصد داریم به تعریف ابتدایی این ارزها و توضیح مفاهیم اولیه، تاریخچه و سایر اطلاعاتی که یک فرد تازه‌کار بهتر است بداند بپردازیم.