کسب درآمد از اینترنت

یاد بگیر،تلاش کن،وقت بزار و موفق باش.

کسب درآمد از اینترنت

یاد بگیر،تلاش کن،وقت بزار و موفق باش.

اگه دوست داری مشکلات مالی دست از سرت برداره و یه سر و سامونی به خودت و زندگیت بدی با ما همراه شو.
ولی باید بدونی پول درآوردن کار یه شب و یک هفته و یک ماه نیست،باید پشتکار داشته باشی و نا امید نشی برای خودت هدف داشته باشی و برای اون هدفت وقت و سرمایه و دانش خرج کنی.
باید اول از همه یاد بگیری و دانشتو توی زمینه ای که میخوای فعالیت کنی بالا ببری‌.
ما هم اومدیم که کمکت کنیم پس اگه واقعا پایه ای با ما همراه شو.

در این مقاله قصد داریم شما را با روش دریافت بیت کوین بیشتر در سایت freebitcoin آشنا کنیم ، پس با ما همراه باشید.

قبلا توضیح دادیم که سایت freebitcoin هر ساعت میتوانید مقداری بیت کوین رایگان بدست آورید.  اما اگر بخواهیم به روال عادی و مثل همیشه هر یک ساعت مقدار کمی بیت کوین به حسابمان در سایت ذکر شده اضافه کنیم رشد حساب خیلی کند خواهد بود، در ادامه روشی را مطرح می‌کنم که می‌توان با استفاده از آن میزان برداشت بیت‌کوین از هردفعه درخواست را تا ۱۰ برابر افزایش داد!

 

REWARD POINTS یا RP

در این سایت امتیازهایی به نام REWARD POINTS وجود دارد که به ازای هربار درخواست بیتکوین از سایت، ۲ امتیاز (RP) به شما داده می‌شود و از این امتیازها می‌توانید برای موارد زیر استفاده کنید

۱ – سفارش گوشی موبایل و گجت‌ها و سخت‌افزارهای مختلف از سایت!

۲ – سفارش گیفت کارت های ۲۵ تا ۲۰۰۰ دلاری

۳ – افزایش میزان دریافت بیت‌کوین تا ۱۰۰۰ درصد (۱۰ برابر) به مدت ۲۴ ساعت

۴ – افزایش میزان دریافت (RP) تا ۱۰۰ امتیاز به مدت ۲۴ ساعت

۵ – افزایش میزان دریافت بلیط قرعه کشی تا ۱۰۰ بلیط به مدت ۲۴ ساعت

مقادیر امتیازی که برای موارد فوق خرج می‌شود متغیر است. به طور مثال برای خرید یک گوشی آیفون ۷ پلاس از سایت به ۱۲,۹۲۰,۰۰۰ امتیاز (RP) نیاز است و به نظر نمی‌رسد شخصی عادی با منابع عادی بتواند در مدت کوتاهی به این میزان امتیاز برسد.

بهترین استفاده از امتیازهای (RP) به نظر من، خرج کردن آن برای گزینه ۳ یعنی افزایش میزان دریافت بیت‌کوین به میزان ۱۰ برابر است که برای اینکار فقط به ۳۲۰۰ امتیاز نیاز دارید تا برای ۲۴ ساعت، میزان دریافتی بیتکوین از هر درخواست را ۱۰ برابر افزایش دهید.

 

روش افزایش ۱۰ برابری دریافت بیتکوین

۱ – وارد سایت freebitcoin شوید ( اگر هنوز ثبت نام نکرده‌اید اینجا کلیک کنید و عضو شوید )

۲ – روی منوی REWARDS در بالای صفحه کلیک کنید

سایت بیت کوین رایگان

 

۳ – روی بخش FREE BTC BONUS کلیک کنید

سایت بیت کوین رایگان

 

۴ – یکی از گزینه‌های مختلف که از ۱۰ درصد تا ۱۰۰۰ درصد میزان دریافت بیت‌کوین شما را افزایش می‌دهد انتخاب نمایید و روی عبارت REDEEM آن گزینه کلیک نمایید تا امتیاز از حساب شما کسر شده و برای ۲۴ ساعت آینده فعال شود.

افزایش برداشت در سایت بیت کوین رایگان

 

پس از کلیک روی دکمه REDEEM در همان لحظه افزایش پرداخت بیتکوین برای شما به مدت ۲۴ ساعت فعال میشود و میتوانید در هر درخواست بیتکوین بیشتری بدست آورید.

پس از این فرصت استفاده کنید و ۲۴ ساعت آینده درخواست بیشتری برای دریافت بیتکوین ثبت کنید.

 

نکات بیشتر درباره افزایش میزان (RP) و بیتکوین

نکته اول – روی منوی Profile در بالای صفحه کلیک کنید و در قسمت DISABLE LOTTERY تیک گزینه Disable را بزنید.

غیر فعالسازی قرعه کشی

با اینکار با هربار درخواست بیتکوین، تعداد بلیط های قرعه کشی هفتگی به شما تعلق نمی‌گیرد و در عوض تعداد (RP) ها در هر مرتبه به ۴ افزایش می‌یابد

امتیاز بیشتر

 

نکته دوم – می‌توانید با خرج امتیاز در بخش REWARD POINT BONUS، میزان دریافت امتیاز در هر درخواست را نیز برای هر ۲۴ ساعت افزایش دهید.

با یک محاسبه ساده می‌توان پی برد که برای سود بردن از این بخش می‌بایست پس از خرید هر بسته افزایش امتیاز، حداقل ۱۲ بار در روز درخواست بیتکوین بدهید تا امتیازی که خرج کرده‌اید برگردانده شود و به اصطلاح یر به یر شوید. پس اگر توانایی درخواست بیش از ۱۲ بار در روز را ندارید بهتر است از مصرف امتیاز (RP) در این بخش خودداری کنید.

 

نکته سوم – با هر بار درخواست بیتکوین توسط زیرمجموعه شما، یک (RP) هم به شما می‌رسد پس زیرمجموعه‌گیری یکی از راه‌هایی است که می‌توانید از آن هم برای دریافت بیتکوین بیشتر بصورت مستقیم و هم برای دریافت امتیاز بهره ببرید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی